Jednou nám zavolali z Citroënu. Svého Jumpera L3H2, který měl původně sloužit jako běžná dodávka pro převoz materiálu, najednou potřebovali předělat na auto, které bude jezdit se stavebním nákladem, nářadím a lidmi po celé Evropě. To původní totiž zcela náhle odešlo do moto nebíčka, takže nás hnal čas i rozpočet. Furgon pro montáže po celém kontinentu musí mít základní ochranu, ale i střešní koš pro všechno, co se dovnitř nevejde. Ten originální od Citroënu byl ale moc drahý a s dodací lhůtou 6 týdnů. Zkrátka pro zákazníka trochu bolehlav.
Ale to bychom nebyli Furgonaut, abychom zrovínka takový střešní koš neměli přímo na skladě a ještě se žebříkem! Obojí ve srovnatelné, ne-li vyšší kvalitě a přesto jsme se s kalkulací zahrnující i podlahu a obložení stěn vešli pod cenu, kterou Citroën nabízel jen za svůj originál. Do tří dnů jsme jeli výbavu montovat přímo do showroomu, což je vždycky trochu napínavé. Všude krásná, nová a naleštěná auta a mezi nimi my se 4metrovou překližkou. Zvládli jsme to ale za pár hodin a bez ztráty kytičky. Nově vybavený Jumper ještě ten den vyrazil na své první dobrodružství za stavbou do Holandska.
Demontované sériové prvky (plastové obklady stěn, fólie, výrobní etikety)
Nová, voděodolná, protiskluzová a dvoufázově fixovaná podlaha z jednokusové překližky
Nová, vrtaná výdřeva stěn
Zatmelení podlahy
Namontované kryty podběhů
Nainstalovaný střešní koš
Sundavací, nevrtaný žebřík
Zbrusu nově vybavené a vyčištěné auto
Základní ochrana vozu: 15 000 - 30 000 Kč
Hliníkový střešní koš: 20 000 - 35 000 Kč